Telco
Aktivácia predplatenej SIM karty z pohodlia domova
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Prepájame dlhoročné know-how odvetvia so znalosťou moderných technológií.
Oblasti pôsobenia
Sme partnerom pre bezbariérový onboarding klienta a pre predaj stále sa vyvíjajúcich komplexných služieb.
Optimalizácia a automatizácia kľúčových procesov, dojednávanie objednávok či uzatváranie zmluvy so zákazníkom.
Správa a vyhodnocovanie klientského rizika pri predaji produktov či služieb vďaka komplexným systémom prispôsobeným podľa potrieb.
Jednoduchý prenos identity klienta, integrácia zjednávaní produktov a služieb, prenos informácií o stave zmlúv vrámci spolupráce partnerov.
Projekty
Telco
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Rýchly a bezpečný proces naberania nových zákazníkov na diaľku, bez potrebu navštíviť pobočku O2.
Telco
Výsledkom je kvalitne spracovaná analýza potrieb klienta s návrhom vylepšeného finančného plánu.
Telco
Komplexné systémy pre asistované kanály telekomunikačného operátora Orange
Telco
Biznis Portál pre B2B zákazníkov na uľahčenú sprácu čísiel, prehľad či optimalizácia služieb.
Kontaktné osoby
Director of Telco
+421 902 977 319simon.skrak@softec.sk