Telco
Aktivácia predplatenej SIM karty z pohodlia domova
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Komplexné systémy pre asistované kanály telekomunikačného operátora Orange
Pre asistované kanály vedúceho slovenského telekomunikačného operátora Orange dlhodobo dodávame komplexné systémy. Naša spolupráca s týmto operátorom zabezpečuje efektívnu podporu pre jeho agentov na viac ako 80 obchodných pobočkách a v call-centrách.
Riešenie umožňuje efektívnu obsluhu viac ako 2,5 milióna zákazníkov a podporuje predaj a úpravu mobilných, dátových, internetových a televíznych služieb, ako aj služieb tretích strán, vrátane bezpečnostných balíčkov, streamingových služieb a finančných produktov.
Systémy, ktoré dodávame zabezpečujú predaj a obsluhu konvergentných ponúk pre viac ako 2,5 milióna zákazníkov, sú schopné dynamicky uplatňovať zľavy na základe meniacich sa podmienok ako sú mesačné poplatky a využívanie služieb.
Spolu s jednotným produktovým katalógom a silnou API vrstvou poskytujeme konzistentné a omnikanálové riešenie pre rôzne kombinácie služieb a kanálov, čím zabezpečujeme efektívnu a užívateľsky príjemnú zákaznícku skúsenosť a konzistenciu pri aktivácii služieb na rôznych platformách.
Naša spolupráca prebieha aj v konzultačnej rovine, kde pomáhame s otázkami odmeňovania, procesnými vylepšeniami a štandardizáciou, čím zabezpečujeme dlhodobý a efektívny rozvoj jej asistenčných kanálov.
Projekty
Telco
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Rýchly a bezpečný proces naberania nových zákazníkov na diaľku, bez potrebu navštíviť pobočku O2.
Telco
Biznis Portál pre B2B zákazníkov na uľahčenú sprácu čísiel, prehľad či optimalizácia služieb.
Telco
Výsledkom je kvalitne spracovaná analýza potrieb klienta s návrhom vylepšeného finančného plánu.