Telco

Riešenia na podporu predaja a obsluhy zákazníkov

Komplexné systémy pre asistované kanály telekomunikačného operátora Orange

Pre asistované kanály vedúceho slovenského telekomunikačného operátora Orange dlhodobo dodávame komplexné systémy. Naša spolupráca s týmto operátorom zabezpečuje efektívnu podporu pre jeho agentov na viac ako 80 obchodných pobočkách a v call-centrách.

Riešenie umožňuje efektívnu obsluhu viac ako 2,5 milióna zákazníkov a podporuje predaj a úpravu mobilných, dátových, internetových a televíznych služieb, ako aj služieb tretích strán, vrátane bezpečnostných balíčkov, streamingových služieb a finančných produktov.

Systémy, ktoré dodávame zabezpečujú predaj a obsluhu konvergentných ponúk pre viac ako 2,5 milióna zákazníkov, sú schopné dynamicky uplatňovať zľavy na základe meniacich sa podmienok ako sú mesačné poplatky a využívanie služieb. 

Spolu s jednotným produktovým katalógom a silnou API vrstvou poskytujeme konzistentné a omnikanálové riešenie pre rôzne kombinácie služieb a kanálov, čím zabezpečujeme efektívnu a užívateľsky príjemnú zákaznícku skúsenosť a konzistenciu pri aktivácii služieb na rôznych platformách. 

Naša spolupráca prebieha aj v konzultačnej rovine, kde pomáhame s otázkami odmeňovania, procesnými vylepšeniami a štandardizáciou, čím zabezpečujeme dlhodobý a efektívny rozvoj jej asistenčných kanálov.