Telco
Aktivácia predplatenej SIM karty z pohodlia domova
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Výsledkom je kvalitne spracovaná analýza potrieb klienta s návrhom vylepšeného finančného plánu.
Slovak Telekom sa rozhodol vytvoriť nový systém na riadenie klientskeho rizika vybudovaním centralizovaného on-line systému, s cieľom znížiť straty spoločnosti spôsobené nedobrovoľným odchodom klientov a znížiť mieru zamietnutia/neprijatia a spôsobenú čiernobielym delením zákazníkov prostredníctvom Black listu a teda zvýšiť prírastok nových klientov.
Nový systém zavádza nový typ segmentácie klientov, ktorý je založený na posúdení rizika klienta. V závislosti od príslušnosti klienta k niektorému zo segmentov sú mu poskytované služby a produkty s príslušnými obmedzeniami. Systém tiež umožňuje on-line sledovať rizikové faktory klientov, prijať vhodné opatrenia na elimináciu rizík a umožňuje pružné a aktívne narábanie s rizikom pomocou konfigurácie aplikácie. Systém je pripravený na využitie i v ďalších externých informačných zdrojoch.
Analytickou fázou projektu bol poverený Softec a po jej úspešnom ukončení bol Softec poverený aj implementáciou tohto systému.
Vďaka novému systému má Slovak Telekom možnosť lepšie a komplexnejšie vyhodnocovať riziko klienta, spracovať pri posúdení informácie z viacerých zdrojov a prispôsobiť tomuto i svoju ponuku.
Projekty
Telco
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Komplexné systémy pre asistované kanály telekomunikačného operátora Orange
Telco
Rýchly a bezpečný proces naberania nových zákazníkov na diaľku, bez potrebu navštíviť pobočku O2.
Telco
Biznis Portál pre B2B zákazníkov na uľahčenú sprácu čísiel, prehľad či optimalizácia služieb.