Banky
Jednotný systém pre obsluhu klienta
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Kam sa chcú slovenské banky uberať? S akými výzvami sa musia vysporiadať? Do čoho potrebujú investovať? Ako využívajú moderné technológie, aby zvýšili svoju efektivitu či zlepšili zákaznícku skúsenosť?
Práve s cieľom rozumieť súčasným a budúcim potrebám tunajšieho bankového sektora sme zrealizovali sekundárny prieskum Bankový prehľad 2024.
Počnúc rastúcou dôležitosťou ESG až po pokračujúcu digitálnu transformáciu prináša táto publikácia prehľad aktuálnych trendov a inovácií, ktoré ovplyvňujú bankové prostredie, pričom významnou témou sa stáva umelá inteligencia a digitalizácia smerom ku klientom. Toto prináša do popredia aj tému ochrany osobných údajov a cybersecurity.
Projekty
Banky
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Vzdialené overenie klienta na základe biometrických znakov jeho tváre za účelom založenia osobného účtu v Tatra banke a predaja spotrebného úveru.
Banky
Implementácia riešenia NFINITY na vzdialené overenie identity klientov ČSOB banky do procesu plne digitálneho onboardingu nového klienta. Vďaka OCR modulu sa zefektívňujú pobočkové procesy banky.
Banky
Vybudovanie nového omnichannel pobočkového systému pre SLSP.