Telco
Aktivácia predplatenej SIM karty z pohodlia domova
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Kam sa chcú slovenské banky uberať? S akými výzvami sa musia vysporiadať? Do čoho potrebujú investovať? Ako využívajú moderné technológie, aby zvýšili svoju efektivitu či zlepšili zákaznícku skúsenosť?
Telco
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Banky
Nový prehľadný a jednoduchý pobočkový systém Unified Front End pre bankárov spoločnosti Raiffeisen Bank pre správu klientov.
Banky
Vzdialené overenie klienta na základe biometrických znakov jeho tváre za účelom založenia osobného účtu v Tatra banke a predaja spotrebného úveru.
Banky
Implementácia riešenia NFINITY na vzdialené overenie identity klientov ČSOB banky do procesu plne digitálneho onboardingu nového klienta. Vďaka OCR modulu sa zefektívňujú pobočkové procesy banky.
Banky
Vybudovanie nového omnichannel pobočkového systému pre SLSP.
Telco
Komplexné systémy pre asistované kanály telekomunikačného operátora Orange