Telco
Aktivácia predplatenej SIM karty z pohodlia domova
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Biznis Portál pre B2B zákazníkov na uľahčenú sprácu čísiel, prehľad či optimalizácia služieb.
Biznis Portál vytvára samoobslužnú zónu pre B2B zákazníkov spoločnosti Slovak Telekom. Umožňuje B2B zákazníkovi správu jeho telefónnych čísel, vytváranie skupín čísel, manažment služieb na jednotlivých číslach a skupinách čísel. Ďalej poskytuje nástroj na meranie a optimalizáciu spotreby v dátovom roamingu a je integrovaný s aplikáciou Smartbill, ktorá umožňuje rozlíšenie a separátny fakturáciu súkromných hovorov na telefónnych číslach B2B zákazníka.
Projekty
Telco
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Komplexné systémy pre asistované kanály telekomunikačného operátora Orange
Telco
Rýchly a bezpečný proces naberania nových zákazníkov na diaľku, bez potrebu navštíviť pobočku O2.
Telco
Výsledkom je kvalitne spracovaná analýza potrieb klienta s návrhom vylepšeného finančného plánu.