Telco
Aktivácia predplatenej SIM karty z pohodlia domova
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Rýchly a bezpečný proces naberania nových zákazníkov na diaľku, bez potrebu navštíviť pobočku O2.
Jednou z našich dodávok bola implementácia digitálneho onboardingu pre jedného z TOP 3 telekomunikačných operátorov. Spoločnou prioritou bolo zabezpečiť rýchly a bezpečný proces naberania nových zákazníkov pre operátora O2, pričom sme venovali osobitnú pozornosť užívateľskej skúsenosti.
Toto inovatívne riešenie umožnilo efektívne získavanie a registráciu nových zákazníkov na diaľku. Využívalo pokročilé technológie, ako je tvárová biometria a OCR technológia, ktoré zabezpečovali spoľahlivé overenie totožnosti v súlade s príslušnými právnymi požiadavkami. Digitálny onboarding sa stal rýchlym a plynulým procesom, čím sme pre zákazníka vytvorili príjemný dojem a zlepšili celkovú užívateľskú skúsenosť pre našich klientov.
Riešenie využíva moderný prístup s cloudovou službou SaaS v službe AWS, spĺňa vysoké bezpečnostné štandardy a zabezpečuje podporu klienta pri navigácii v technológiách cloudových riešeniach. Naša podpora zahŕňala aj vývoj mobilných aplikácií pre platformy Android a iOS s cieľom prilákať nových, najmä mladých, zákazníkov s vysokými očakávaniami.
Projekty
Telco
Digitálne overovanie zákazníkov Slovak Telekomu s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka.
Telco
Komplexné systémy pre asistované kanály telekomunikačného operátora Orange
Telco
Biznis Portál pre B2B zákazníkov na uľahčenú sprácu čísiel, prehľad či optimalizácia služieb.
Telco
Výsledkom je kvalitne spracovaná analýza potrieb klienta s návrhom vylepšeného finančného plánu.