Novinky02 Nov 2023

SOFTEC získal ďalšiu posilu. Novým riaditeľom marketingu sa stáva Marek Gešo

Významná konzultačno-softvérová spoločnosť SOFTEC dnes oznamuje príchod nového marketingového riaditeľa. Stal sa ním Marek Gešo (48), ktorý do firmy prichádza z Accenture, kde naposledy pôsobil ako riaditeľ marketingu a komunikácie pre sedem krajín strednej a východnej Európy a bol členom európskeho vedenia marketingu a komunikácie. V SOFTECU bude jeho hlavným cieľom posilnenie značky firmy ako preferovaného poskytovateľa technologických služieb a riešení pre popredné firmy a vládne organizácie v regióne a ako atraktívneho zamestnávateľa pre technologických nadšencov.

Gešo si prináša viac ako 20-ročné skúsenosti z integrovanej marketingovej komunikácie v odvetví konzultačných a IT služieb. Svoje skúsenosti získal v spoločnosti Accenture, jednej z najhodnotnejších značiek na svete v oblasti IT služieb, kde sa podieľal aj na uvedení značky na slovenský trh. Do firmy nastúpil v roku 1998 ešte ako študent a od roku 2000 zastával rôzne pozície v segmentoch B2B, korporátnej komunikácie a B2C employer brandingu a náborového marketingu.

„SOFTEC považujem za poprednú IT firmu so slovenskými koreňmi a silným etickým kódexom, ktorá klientom z najrôznejších odvetví už viac ako 30 rokov prináša skutočnú hodnotu prostredníctvom technologických služieb a riešení. Zároveň je atraktívnym zamestnávateľom pre viac ako 400 odborníkov. Verím, že sa nám podarí posilniť ďalší rast nielen na českom a slovenskom trhu, ale aj v ďalších európskych krajinách, najmä v Rakúsku, Beneluxe, Balkáne alebo severnej Európe,“ hovorí Gešo.  

Je absolventom Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Vo voľnom čase sa venuje hre na bicie (koncertný hráč Paľo Drapák Bandu). Medzi jeho koníčky patrí aj šport.

Peter Morávek, výkonný riaditeľ SOFTECU, jeho nástup komentuje slovami: „Som rád, že sme získali ďalšiu významnú posilu potvrdzujúcu, že sme atraktívnym zamestnávateľom aj pre expertov s medzinárodnými skúsenosťami. Verím, že nám Marek pomôže rásť v oblasti digitálnych transformácií klientov a naďalej budovať a rozvíjať samotnú značku SOFTEC.“

Riešenia a služby spoločnosti dnes využívajú klienti v šestnástich krajinách strednej a východnej Európy. K tým najvýznamnejším patria skupiny VIG, Erste, Raiffeisen, Generali, KBC, Deutsche Telekom, O2 alebo Orange.

Novinky

Ďalšie články

Zobraziť viac

Softecon21. May 2025

SOFTECON 2025 - AI na scéne inovácií

Už 22 rokov je konferencia SOFTECON tradičnou platformou, kde sa stretáva biznis s technológiami. Minulý ročník privítal 300 lídrov a expertov z popredných spoločností ako Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, Union, Kooperatíva, Orange, O2, Slovak Telekom a mnohých ďalších. Tento rok sa v útulných priestoroch Divadla Aréna zameriame na žiarivú hviezdu biznisovo-technologickej scény – generatívnu umelú inteligenciu. Pozrieme sa na to, ako ju firmy skutočne využívajú, kde už prináša reálnu hodnotu a kde zatiaľ zostáva skôr „divadlom“. Ukážeme konkrétne príklady využitia generatívnych modelov – od vývoja softvéru, cez zlepšovanie zákazníckej skúsenosti, až po retenciu zákazníkov. A nezabudneme ani na vzdelávanie: ako prispôsobiť školský systém, aby boli deti pripravené na svet, v ktorom AI hrá čoraz významnejšiu úlohu?

Novinky11. December 2024

PRAJEME VÁM VESELÉ VIANOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2025

Autorom obrázka je 9-ročný Markus, ktorý žije v Centre pre deti a rodiny v Martine. Markus je veselý a hravý druhák na základnej škole. Má rád aktívny pohyb a tvorenie, čo sa odráža v jeho záujmoch. Nedávno začal chodiť na futbalové tréningy, pretože túžil byť súčasťou tímu a zažiť radosť z hry. Okrem športu miluje kreslenie a zvieratká. V SOFTECu podporujeme mladých talentovaných a ambicióznych ľudí, ktorí nemajú ľahkú štartovaciu pozíciu. Veríme, že aj vďaka našej podpore má každý šancu namaľovať si budúcnosť, o ktorej sníva.

Novinky15. July 2024

Bankový prehľad 2024: Aké témy rezonujú v slovenskom bankovníctve?

Kam sa chcú slovenské banky uberať? S akými výzvami sa musia vysporiadať? Do čoho potrebujú investovať? Ako využívajú moderné technológie, aby zvýšili svoju efektivitu či zlepšili zákaznícku skúsenosť?

Novinky4. June 2024

Opäť sme sa stali najlepším dodávateľom Tatra banky

Tatra banka každoročne organizuje podujatie Tatra banka Top Supplier Day, počas ktorého oceňuje svojich partnerov za úspešnú spoluprácu v kategóriách Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal prvé miesto v kategórii Customer Experience (CX) za projekt „Sledovanie žiadosti o úver v mobilnej aplikácii“. Táto funkcionalita umožňuje klientom Tatra banky sledovať priebeh ich žiadosti o hypotekárny úver v reálnom čase prostredníctvom mobilnej aplikácie.