Gešo si prináša viac ako 20-ročné skúsenosti z integrovanej marketingovej komunikácie v odvetví konzultačných a IT služieb. Svoje skúsenosti získal v spoločnosti Accenture, jednej z najhodnotnejších značiek na svete v oblasti IT služieb, kde sa podieľal aj na uvedení značky na slovenský trh. Do firmy nastúpil v roku 1998 ešte ako študent a od roku 2000 zastával rôzne pozície v segmentoch B2B, korporátnej komunikácie a B2C employer brandingu a náborového marketingu.
„SOFTEC považujem za poprednú IT firmu so slovenskými koreňmi a silným etickým kódexom, ktorá klientom z najrôznejších odvetví už viac ako 30 rokov prináša skutočnú hodnotu prostredníctvom technologických služieb a riešení. Zároveň je atraktívnym zamestnávateľom pre viac ako 400 odborníkov. Verím, že sa nám podarí posilniť ďalší rast nielen na českom a slovenskom trhu, ale aj v ďalších európskych krajinách, najmä v Rakúsku, Beneluxe, Balkáne alebo severnej Európe,“ hovorí Gešo.
Je absolventom Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Vo voľnom čase sa venuje hre na bicie (koncertný hráč Paľo Drapák Bandu). Medzi jeho koníčky patrí aj šport.
Peter Morávek, výkonný riaditeľ SOFTECU, jeho nástup komentuje slovami: „Som rád, že sme získali ďalšiu významnú posilu potvrdzujúcu, že sme atraktívnym zamestnávateľom aj pre expertov s medzinárodnými skúsenosťami. Verím, že nám Marek pomôže rásť v oblasti digitálnych transformácií klientov a naďalej budovať a rozvíjať samotnú značku SOFTEC.“
Riešenia a služby spoločnosti dnes využívajú klienti v šestnástich krajinách strednej a východnej Európy. K tým najvýznamnejším patria skupiny VIG, Erste, Raiffeisen, Generali, KBC, Deutsche Telekom, O2 alebo Orange.