Novinky02 Jun 2023

SOFTEC pomohol digitalizovať najväčšieho operátora na Slovensku

Technologická spoločnosť SOFTEC dodala a prevádzkuje pre Slovak Telekom, 100% dcérsku spoločnosť Deutsche Telekom, riešenie NFINITY (www.nfinity.digital) – Contracting Platform. Ide o najnovšie riešenie spoločnosti SOFTEC pre plne digitálne overenie zákazníka a digitálne podpisovanie zmluvných dokumentov pomocou tvárovej biometrie s vyťažením dát z dokladov pomocou technológie OCR. NFINITY je overené riešenie s unikátnymi referenciami v bankovom, telekomunikačnom a poisťovacom priemysle. Umiestnenie riešenia v cloude umožňuje akcelerovanú implementáciu a aktiváciu pri garantovanej vysokej dostupnosti a kvality služby.

Slovak Telekom hľadal unikátne riešenie pre digitálne overovanie zákazníkov s cieľom zvýšiť predaj cez digitálne kanály, bez potreby fyzickej prítomnosti zákazníka. Prvá fáza bola zameraná na implementáciu procesu pre nového prepaid zákazníka. Overenie identity na diaľku umožňuje z biznisového pohľadu rozšíriť kanály pre predaj SIM kariet na viacerých partnerov a výrazne zlepšuje zákaznícku skúsenosť, pričom SIM kartu je možné použiť prakticky okamžite po zakúpení.

Martin Petriščák, riaditeľ divízie telekomunikačných a bankových systémov SOFTEC k tomu dodáva: „Toto riešenie sme od zámeru k funkčnému, integrovanému a plne otestovanému riešeniu dodali za relatívne krátky čas – šesť týždňov. Bolo to možné najmä vďaka tomu, že služby NFINITY sú plne dostupné v cloude a efektívnej spolupráci s tímom Slovak Telekom. Dodávka obsahovala integráciu NFINITY do systémov Slovak Telekomu, ako aj vývoj custom web aplikácie. Poskytli sme aj konzultácie pri integrácii web aplikácie na služby Ministerstva vnútra SR.“

Riešenie NFINITY si Slovak Telekom vybral na základe referencií a preto, lebo bolo pripravené na integráciu, keďže čas dodania do produkcie bol veľmi významným faktorom. “Chceli sme mať čo najskôr v prevádzke produkčný pilot, aby sme získali spätnú väzbu od užšej skupiny zákazníkov s predstihom pred plným komerčným spustením. Prvú fázu sa nám podarilo so SOFTECOM dodať za 6 týždňov, čo je veľmi rýchlo. Ich riešenie je dnes technicky pripravené na použitie nielen pre prepaid scenár, ale aj pre ďalšie možné prípady,“ uzatvára Robert Hvorečný, Technical Tribe Lead, Slovak Telekom.

Novinky

Ďalšie články

Zobraziť viac

Novinky11. December 2024

PRAJEME VÁM VESELÉ VIANOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2025

Autorom obrázka je 9-ročný Markus, ktorý žije v Centre pre deti a rodiny v Martine. Markus je veselý a hravý druhák na základnej škole. Má rád aktívny pohyb a tvorenie, čo sa odráža v jeho záujmoch. Nedávno začal chodiť na futbalové tréningy, pretože túžil byť súčasťou tímu a zažiť radosť z hry. Okrem športu miluje kreslenie a zvieratká. V SOFTECu podporujeme mladých talentovaných a ambicióznych ľudí, ktorí nemajú ľahkú štartovaciu pozíciu. Veríme, že aj vďaka našej podpore má každý šancu namaľovať si budúcnosť, o ktorej sníva.

Softecon19. November 2024

Softecon 2025

Už viac ako dve desaťročia prináša spoločnosť SOFTEC priestor na prepojenie biznisu a IT komunity. Uplynulý ročník našej konferencie SOFTECON zaujal takmer 300 skúsených lídrov, ktorí toto podujatie ohodnotili ako jednu z najlepších technologických konferencií na Slovensku.

Novinky15. July 2024

Bankový prehľad 2024: Aké témy rezonujú v slovenskom bankovníctve?

Kam sa chcú slovenské banky uberať? S akými výzvami sa musia vysporiadať? Do čoho potrebujú investovať? Ako využívajú moderné technológie, aby zvýšili svoju efektivitu či zlepšili zákaznícku skúsenosť?

Novinky4. June 2024

Opäť sme sa stali najlepším dodávateľom Tatra banky

Tatra banka každoročne organizuje podujatie Tatra banka Top Supplier Day, počas ktorého oceňuje svojich partnerov za úspešnú spoluprácu v kategóriách Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal prvé miesto v kategórii Customer Experience (CX) za projekt „Sledovanie žiadosti o úver v mobilnej aplikácii“. Táto funkcionalita umožňuje klientom Tatra banky sledovať priebeh ich žiadosti o hypotekárny úver v reálnom čase prostredníctvom mobilnej aplikácie.