Ocenenie je výsledkom hlasovania viac ako 900 zamestnancov Tatra banky, pričom finálny výber uskutočnili členovia predstavenstva. Tento úspech vnímame ako potvrdenie kvality našej práce a schopnosti prinášať inovatívne riešenia, ktoré zlepšujú zákaznícku skúsenosť.
Projekt „Sledovanie žiadosti o úver v mobilnej aplikácii“ prináša klientom Tatra banky možnosť priebežne sledovať stav ich žiadosti o hypotekárny úver, vidieť všetky kroky, ktorými žiadosť prechádza, ako aj získať prehľad o parametroch úveru. Táto funkčnosť zvyšuje transparentnosť úverového procesu a poskytuje klientom dôležité informácie, čím zlepšuje ich celkovú skúsenosť pri interakcii s bankou.
Naša spolupráca s Tatra bankou je dlhodobá a založená na partnerskom prístupe. Spolupracujeme na viacerých aktivitách a procesoch v rôznych segmentoch banky. Sme hrdí na to, že môžeme prispievať k modernizácii a zlepšovaniu bankových služieb pre jednu z najvýznamnejších a najinovatívnejších bánk nielen na slovenskom trhu.
Snaha o inovácie a zlepšovanie zákazníckej skúsenosti je jedným z hlavných dôvodov, vďaka ktorej sme získali toto prestížne ocenenie. Veríme, že náš inovatívny prístup a riešenia budú aj naďalej prinášať vysokú pridanú hodnotu jej klientom.